Friday, December 22, 2006

心里的雨天....

有没有试过不知不觉中,眼泪会突然流下。
通常受到疮伤后, 人往往会马上痛哭一场。。而有些人需要过了一正子才会感受到痛, 眼泪突然流下...我就是这一钟..现在写还在流..我已经很久很久没泪过了...。 Maybe its what we call the delayed effect. Sadness will overflow your limits and come out in due time.

想找个人诉苦。。可是又不想麻烦人。。。圣诞前希,还是不要spoil other people 's mood. 不想解释为什么会难过...说了也没用, 还是要自己去面对..熟知我的朋友也应该会猜到发生了什么事. 我想接下来几天,我也没什么心情去庆祝什么...为独公做来麻醉..

祝你们佳节娱快!Merry X' Mas!

1 Comments:

At 11:39 PM, Anonymous Anonymous said...

I like Eason and Lonely Christmas very much! Hey...I couldn't MSN too much in office but am always available on my handphone. If you need a listening ear, my hp number hasn't change...Michelle

 

Post a Comment

<< Home